Superonline'a Sesleniş
Superonline müşteri hizmetlerini arayıp harcadığım dakikalar aylık internet ücretine erişti! Sorun sürekli teknik birime iletiliyor ama aradığım her defasında aynı sorun olduğu söyleniyor. Ya müşteri hizmetleri görevini yerine getirmeyip teknik birime iletmiyor ya da teknik birim sorunu gidermiyor. Aldığım cevap sürekli aynı: "Sabrınız için teşekkür ederiz." Sabır gösteren benim, faturayı ödeyen benim... Sürekli benden bir şeyler bekleniyor. Oysa ki ben müşteriyim. Beklentisi olması gereken benim. Ben bir şeyler bekliyorum sizden: Hizmet! Sürekli heryerde reklamınızı görüyorum: görsel basın, yazılı basın, sosyal medya... Ama ben görüntüden çok işleve bakarım. Bu kadar çok kesinti yaşanan bir altyapı için çok fazla reklam yapıyorsunuz. Reklam bütçesinin bir kısmını altyapıya ayırsanız sorunlar çözülür. İtekleye itekleye işlerin yürümesi insanların sabrını zorluyor. Denetim mekanizmanızı sağlam tutun. İnternet için, anlaştığım fiyata ek olarak fazladan telefon faturası (Superonline Müşteri Hizmetleri sağolsun.) ödemek istemiyorum.